Το 1555 εξελίσσεται: Νέες υπηρεσίες για πιο άμεση και αποτελεσματική εξυπηρέτηση

2025/03/19 at 8:08 ΜΜ 19/03/2025 newsroom 

Η καθημερινή επικοινωνία των πολιτών με το κράτος γίνεται πιο άμεση, πιο
αποτελεσματική και πιο προσβάσιμη από ποτέ. Το 1555, ο ενιαίος αριθμός
ενημέρωσης και εξυπηρέτησης πολιτών του Υπουργείου Εργασίας και
Κοινωνικής Ασφάλισης, αναβαθμίζεται, προσφέροντας σύγχρονες λύσεις που
εξασφαλίζουν ταχύτητα, ακρίβεια και προσωποποιημένη πληροφόρηση.
Η εξέλιξη του 1555 στηρίζεται σε δύο βασικούς άξονες: την καινοτομία και την
ανθρώπινη προσέγγιση. Μέσω των νέων λειτουργιών, οι πολίτες μπορούν να
βρίσκουν τις πληροφορίες που χρειάζονται χωρίς καθυστερήσεις και περιττές
διαδικασίες, ενώ οι επαγγελματίες και οι επιχειρήσεις λαμβάνουν πιο στοχευμένη
και εξειδικευμένη εξυπηρέτηση.
Νέες υπηρεσίες που αναβαθμίζουν την εμπειρία εξυπηρέτησης
 Βιντεοκλήση στη νοηματική γλώσσα: Η νέα υπηρεσία δίνει τη δυνατότητα
σε κωφούς και βαρήκοους πολίτες να επικοινωνούν με εκπροσώπους
καταρτισμένους στη νοηματική γλώσσα. Η ισότιμη πρόσβαση στην
πληροφόρηση αποτελεί βασική προτεραιότητα για τη σύγχρονη δημόσια
διοίκηση.
 Προσωπικός σύμβουλος εξυπηρέτησης: Οι πολίτες που θεμελιώνουν
δικαίωμα σύνταξης λαμβάνουν έγκαιρη ενημέρωση από ειδικούς
συμβούλους, οι οποίοι καθοδηγούν κάθε στάδιο της διαδικασίας,
εξασφαλίζοντας ότι όλα γίνονται σωστά και εγκαίρως.

 Εξειδικευμένη εξυπηρέτηση σε επίκαιρα ζητήματα: Μια ομάδα
εκπροσώπων απαντάει σε ερωτήματα που σχετίζονται με νομοθετικές
εξελίξεις, επιδόματα, εργασιακά δικαιώματα και ασφαλιστικά ζητήματα,
παρέχοντας έγκυρες και άμεσες απαντήσεις.
 Βελτιωμένες τεχνολογικές υποδομές: Χάρη στη χρήση αυτοματισμών και
προηγμένων εργαλείων που αξιοποιούν Επεξεργασία Φυσικής Γλώσσας και
Μηχανική Μάθηση, το 1555 επεξεργάζεται αιτήματα ταχύτερα και πιο
αποτελεσματικά, μειώνοντας τους χρόνους αναμονής.
Ένα σύστημα φτιαγμένο για τους πολίτες
Το 1555 δεν είναι απλώς ένας αριθμός τηλεφωνικής εξυπηρέτησης. Είναι ένα
σύγχρονο, πολυκαναλικό σύστημα επικοινωνίας, σχεδιασμένο για να καλύψει τις
ανάγκες των πολιτών χωρίς αναμονή και περιττή γραφειοκρατία.
o Η επικοινωνία με το Δημόσιο γίνεται πιο ανθρώπινη: Οι πολίτες
λαμβάνουν εξατομικευμένη εξυπηρέτηση και άμεσες απαντήσεις στα
ερωτήματά τους, ανεξάρτητα από τη θεματολογία.
o Η πληροφόρηση είναι προληπτική: Μέσω της ενημέρωσης σε επίκαιρα
ζητήματα και του προσωπικού συμβούλου εξυπηρέτησης, οι πολίτες
γνωρίζουν εκ των προτέρων τι πρέπει να κάνουν, χωρίς να χάνουν χρόνο
αναζητώντας πληροφορίες.
o Η ταχύτητα είναι προτεραιότητα: Οι διαδικασίες γίνονται πιο απλές, πιο
άμεσες και πιο αποδοτικές, βάζοντας τέλος στις μεγάλες καθυστερήσεις και
στις περίπλοκες διαδρομές πληροφόρησης.
Η νέα εποχή του 1555 με αριθμούς
 Πάνω από 10,6 εκατομμύρια κλήσεις πολιτών έχουν εξυπηρετηθεί από
το 1555 από την έναρξη λειτουργίας του.
 Ο μέσος χρόνος αναμονής έχει μειωθεί στα 17 δευτερόλεπτα,
διασφαλίζοντας αμεσότητα στην εξυπηρέτηση.
 97% των αιτημάτων επιλύεται στην πρώτη επικοινωνία, χωρίς την ανάγκη
περαιτέρω ενέργειας από τον πολίτη.
Η αναβάθμιση του 1555 αποτελεί ένα σημαντικό βήμα προς μια σύγχρονη,
προσβάσιμη και αποτελεσματική δημόσια διοίκηση.
Περισσότερες πληροφορίες στο 1555.gov.gr