O Σπύρος Δούκας στη θέση του Chief Customer ValueOfficer του Ομίλου Attica

2025/07/16 at 11:47 ΠΜ 16/07/2025 newsroom

Η Attica Group

ενισχύει την οργανωτική της δομή με τη

νέα Επιτελική Διεύθυνση Customer Value

Ο Όμιλος Attica, στο πλαίσιο της διαρκούς εξέλιξης και της πελατοκεντρικής του φιλοσοφίας ενισχύει την οργανωτική του δομή με τη δημιουργία της νέας Επιτελικής Διεύθυνσης Customer Value. Στόχος είναι η διαρκής αναβάθμιση της εμπειρίας πελάτη και η δημιουργία προστιθέμενης αξίας σε κάθε φάση αλληλεπίδρασης με τον Όμιλο και τα brands που εκπροσωπεί – Superfast Ferries, Blue Star Ferries, HellenicSeaways, Anek Lines.

Στη νέα Επιτελική Διεύθυνση Customer Value της AtticaGroup εντάσσονται η Διεύθυνση Customer Experience, τοΤμήμα Loyalty, η Διεύθυνση Μάρκετινγκ και η Διεύθυνση Hotel Operations.

Σε αυτό το πλαίσιο, ο Όμιλος Attica καλωσορίζει στη θέση του Chief Customer Value Officer τον κ. Σπύρο Δούκα. Ο κ. Δούκας διαθέτει 23 χρόνια εμπειρίας στους κλάδους των τηλεπικοινωνιών και της ψυχαγωγίας, έχοντας ηγηθεί του σχεδιασμού και της υλοποίησης σειράς Προγραμμάτων Πιστότητας, δημιουργίας προσωποποιημένων εμπειριών, συστήματος ολιστικής διαχείρισης Εμπειρίας Πελάτη και ανάπτυξης καινοτόμων υπηρεσιών αξιοποιώντας ψηφιακά κανάλια και νέες τεχνολογίες, σε μεγάλες εταιρείες. Είναι απόφοιτος του Τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Τεχνολογίας Υπολογιστών του Πανεπιστημίου Πατρών και κάτοχος MBA από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.

Διαχρονικά, η αναβάθμιση των υπηρεσιών και η βέλτιστη εξυπηρέτηση των επιβατών αποτελεί στρατηγική προτεραιότητα του Ομίλου Attica. Προς αυτή την κατεύθυνση, μεταξύ άλλων, επενδύει σε σύγχρονες υποδομές και τεχνολογία για τη διαμόρφωση μιας εξελισσόμενης και προσωποποιημένης εμπειρίας που ανταποκρίνεται στις σύγχρονες ανάγκες και τα διαφορετικά προφίλ επιβατών.  

Από το 2023, μέσα από την υλοποίηση διευρυμένου έργου μετασχηματισμού με τη χρήση νέων τεχνολογιών και AI, έχει προχωρήσει στη διασύνδεση σειράς ψηφιακών συστημάτων του Ομίλου με στόχο την καλύτερη κατανόηση των αναγκών των επιβατών, παράλληλα με την επιβράβευσή τους και τηδιαμόρφωση ενιαίων, συνεχών και αξιόπιστων εμπειριών. Η εξατομικευμένη εμπειρία κάθε επιβάτη, ενισχύεται περαιτέρω μέσα από την ανάπτυξη νέων πρωτοπόρων ψηφιακών σημείων διάδρασης για αμεσότερη και αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση, όπως η νέα εφαρμογή  στη λογική “travel companion” για κινητά τηλέφωνα, Seamore. Παράλληλα, η Attica Group διαθέτει το Seasmiles, το μεγαλύτερο πρόγραμμα επιβράβευσης της ελληνικής ακτοπλοΐας για την παροχή προνομίων και εκπτώσεων που φτάνουν έως 40% για τα 800.000 μέλη του.

Ο Όμιλος Αttica εν συντομία

Ο Όμιλος Αttica με πολυετή παρουσία στις ελληνικές και διεθνείς θάλασσες, ηγείται του Ελληνικού κλάδου επιβατηγού ναυτιλίας και αποτελεί έναν από τους κορυφαίους ναυτιλιακούς Ομίλους διεθνώς.

Μέσω των δημοφιλών, εμπορικών σημάτων Superfast Ferries, Blue Star Ferries, Hellenic Seaways και ΑΝΕΚ Lines, με στόλο που αριθμεί 38 πλοία και ανθρώπινο δυναμικό που ξεπερνά τους 3.000 εργαζομένους σε ξηρά και θάλασσα, συνδέει καθημερινά περισσότερους από 55 προορισμούς, προσφέροντας  υψηλού επιπέδου μεταφορικές υπηρεσίες στην Ελλάδα και στις γραμμές εξωτερικού (Ελλάδα – Ιταλία). Τα τελευταία έτη, ο Όμιλος έχει διευρύνει την παρουσία του στον τουριστικό τομέα, με την απόκτηση ξενοδοχειακών μονάδων στα νησιά της Τήνου (1) και της Νάξου (2) όπου δραστηριοποιείται, με στόχο την  παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσιών στους πελάτες του.

Με πυξίδα την ανάπτυξη και σταθερή δέσμευση για την ενσωμάτωση των αρχών της βιώσιμης ανάπτυξης σε όλο το φάσμα της επιχειρηματικής δραστηριότητας και των λειτουργιών της, η Attica Group επενδύει σε πρακτικές που μειώνουν το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα και δημιουργεί αξία για τους μετόχους, τους εργαζομένους και τις τοπικές κοινότητες.