2021/08/18 at 4:56 ΜΜ 18/08/2021 NewsRoom
“Οι τοποτηρητές που διορίστηκαν με απόφαση της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης είναι προσωρινοί και ο στόχος της Κυβέρνησης είναι να δημιουργηθεί το κατάλληλο νομικό πλαίσιο για να μπορεί να εκλέγονται οι θρησκευτικοί ηγέτες της μειονότητας που είναι οι Μουφτήδες.”
Το 2018 το XanthiPress είχε επισημάνει ότι τότε βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ κ. Γρηγόρης Στογιαννίδης με την παραπάνω δήλωσή του έδωσε το σύνθημα για την υλοποίηση της θεωρίας “των Μαλακών Συνόρων”στην Θράκη.
Το 2019 στο Komotinipress είχαμε εντοπίσει ότι στα πλαίσια ενός πολυεπίπεδου υβριδικού πολέμου είχε ξεκινήσει η εφαρμογή ενός περίεργου σχεδίου ηθικής απαξίωσης και αποδόμησης (μέχρι τα όρια δολοφονίας χαρακτήρων) των Μουσουλμάνων Θρησκευτικών Λειτουργών της Θράκης , με πρώτον τον Τοποτηρητή Μουφτείας Ξάνθης Σοφολογιότατο κ. Μπιλάλ Καραχαλήλ.
Το 2020 επίσης στο Komotinipress είχαμε επισημάνει ότι ακριβώς το ίδιο σχέδιο με στόχο αυτή τη φορά τον Τοποτηρητή Μουφτή Κομοτηνής κ. Τζιχάτ Χαλήλ ειδικά όταν αυτός άρχισε να ενοχλεί τους τουρκόφρονες εκπροσώπους του “πολιτικού Ισλάμ” στην Ροδόπη.
Το 2021 είχαμε -δικαίως-αναρωτηθεί για το ποιόν ή ποιους ενοχλεί ο θεσμός του Τοποτηρητή Μουφτείας ενώ παράλληλα ενισχύονται άλλοι παραμουφτειακοί παράγοντες με κοινωνικο-οικονομικο-πολιτική δράση αλλά όχι θρησκευτική βαρύτητα.
Την απάντηση μας την έδωσε, στις 3/8/2021, απρόσμενα από την Αθήνα ο αρθρογράφος και διευθυντής μιας ιστορικής κι έγκριτης εν τω πάλαι εφημερίδας με αρχαΐζουσα γραφή και διασυνδέσεις με τον πυρήνα της (κεντρο)δεξιάς παράταξης, ο οποίος στα πλαίσια του “ήσυχου καλοκαιριού” μας είπε ούτε λίγο ούτε πολύ, ότι η Ελλάδα θα εφαρμόσει τις αποφάσεις της ΕΔΑΔ για την εκλογή Μουφτή για να μην την κατηγορεί η Τουρκία (!) “με εκλεκτορικό σώμα που θα περιλαμβάνει όμως ιεροδιδασκάλους και προέδρους διαχειριστικών επιτροπών βακουφίων που πιστεύουν στην Ελληνική Δημοκρατία, όχι στην τουρκική.”
Σχεδόν ταυτόχρονα στην Κομοτηνή με οπτικοποιημένο αλλά και αναδημοσιευθέν κείμενο σε τοπικό ιστολόγιο του πατριωτικού χώρου, 29/7 και 5/8 αντιστοίχως μαθαίνουμε ότι “αγανακτισμένοι είναι οι κάτοικοι του οικισμού Ηφαίστου του Δήμου Κομοτηνής με τον Μουφτή Κομοτηνής και το ποσό χρημάτων που ζητά για την έκδοση των εγγράφων για την τέλεση των γάμων σε αντίθεση με την Μουφτεία Ξάνθης και Διδυμοτείχου που δεν ζητούν χρήματα για την έκδοση ανάλογων εγγράφων” (σ.σ.μιλάμε για 250 ευρώ) ενώ αναρωτιέται ένας εκ των ανωνύμων συντακτών “αυτοί που τον διόρισαν εκεί ως τοποτηρητή μήπως πρέπει να ενεργοποιηθούν;”
Εκ των ανωτέρω συνάγονται διάφορα συμπεράσματα και κάποια από αυτά καλό είναι να διατυπωθούν με την μορφή ερωτημάτων για τον ιστορικό του μέλλοντος:
1. Για ποιόν λόγο το Κράτος, οι Αρχές και οι τοπικοί επίσημοι φορείς δεν περιβάλλουν με το κύρος τους τον Θεσμό των νομίμων Μουφτειών της Θράκης οι οποίες βάλλονται από το δίκτυο του τοπικού πολιτικού Ισλάμ του οποίου εκπρόσωποι είναι οι Αχμέτ Μετέ και Ιμπραήμ Σερήφ;
2. Για ποιόν λόγο και από που ορμώμενοι ή με ποιας Αρχής την προστασία κύκλοι επώνυμοι κι ανώνυμοι βάλλουν κατά των νομίμων Μουφτήδων με ανεπιβεβαίωτες καταγγελίες και
3. Για ποιόν λόγο δεν παρεμβαίνουν οι Εισαγγελικές Αρχές προκειμένου να εξακριβωθούν τα καταγγελθέντα;
4. Στην περίπτωση του κ Τζιχάντ Χαλήλ γιατί καταγγέλλονται οι εισφορές στην Μουφτεία που καταβάλλονται για εθιμικούς λόγους (να θυμίσουμε ότι το ποσό ήταν 500 ευρώ επί Μέτσο Τζεμαλή και τώρα είναι 250 ευρώ);
5. Η Μουφτεία έχει άλλα έσοδα πλην των εισφορών αυτών; (οι Μουφτείες δεν έχουν οικονομική αυτοτέλεια όπως οι ΔΕΜΠ που διαχειρίζονται τεράστια ποσά βακουφικής περιουσίας)
6. Ποιος δίνει εντολή στο Ελληνικό Κράτος ή στον ΓΓ ΥΠΕΘ κ. Γ. Καλαντζή να αλλάξει τους “ακατάλληλους” Μουφτήδες; (διότι πρέπει να αλλάξουν και οι τρεις όπως άλλωστε και διορίσθηκαν)
7. Όσοι χρησιμοποιούν μεταθανατίως το όνομα του Μετσό Τζεμαλή έχουν μεριμνήσει τουλάχιστον να εξασφαλισθεί η σύνταξη χηρείας για την σύζυγό του;
8. Ο κ. Μ. Κοττάκης και οι υποβολείς του σχεδίου εκλογής Μουφτήδων μπορούν να μας ενημερώσουν για το ποιος θα είναι εκείνος ο μηχανισμός που θα ελέγχει, αξιολογεί και διασφαλίζει την ηθική και εθνική εντιμότητα των εκλεκτόρων; Ποιος θα αξιολογεί δημόσιους λειτουργούς, κρατικούς υπαλλήλους, εκπαιδευτικούς και προέδρους ΔΕΜΠ ως προς το αν είναι κρατικοδίαιτοι ή όχι; Ποιος θα εγγυηθεί ή και ποιος θα προστατεύει του εκλέκτορες από κάθε είδους πίεση κι εκβιασμό που ασκεί το Τουρκικό Προξενείο;
9. Θα τολμήσει το κράτος των Αθηνών να περιορίσει την προβοκατόρικη δράση ισλαμιστών, ρατσιστών παιδεραστών και επίορκων κρατικών λειτουργών ώστε να ανασάνει η μειονότητα από τον άτυπο στρατό του Τουρκικού Προξενείου;
10. Θα τολμήσει το κράτος των Αθηνών να καλέσει σε “απολογία” τους Έλληνες Βουλευτές της Μειονότητας για ήσσονος ή μείζονος σημασίας ενέργειες που δυναμιτίζουν την Εθνική Ασφάλεια.. Ας μην ξεχνάμε ότι οι Έλληνες Βουλευτές της Μειονότητας συνδέονται και επηρεάζουν κάποιους από τους εν δυνάμει “Εκλέκτορες”.
11. Οι καταγγελίες που διατυπώθηκαν για τις εθιμικού τύπου εισφορές στην Μουφτεία θα επεκταθούν από τους ιδίους καταγγέλλοντας και στον χώρο των οικείων Μητροπόλεων , των οποίων οι Προκαθήμενοι έχουν στραμμένο το βλέμμα στο “παγκάρι”;
Νίκος Αρβανίτης
komotinipress.gr