Αποκλειστικό: Το Euro και το Copa América ως τηλεοπτικές επενδύσεις

2024/07/18 at 4:41 ΜΜ 18/07/2024 newsroom 

Στο εξελισσόμενο τοπίο των μέσων ενημέρωσης, η απευθείας μεταδόσεις αθλητικών γεγονότων αποτελεί ακρογωνιαίο λίθο της τηλεόρασης και της τηλεόρασης ροής (streaming), οδηγώντας σε σημαντικά διαφημιστικά έσοδα. Μεγάλες διοργανώσεις όπως το Euro 2024 και το Copa America αναδεικνύουν την απαράμιλλη ελκυστικότητα των ζωντανών μεταδόσεων σημαντικών αγώνων, παρέχοντας προσοδοφόρες ευκαιρίες για τους τηλεοπτικούς φορείς και τους τηλεοπτικούς φορείς streaming να προσελκύσουν μεγάλο, κοινό.
Παγκόσμια δημοτικότητα και αυξανόμενη ζήτηση: Το ποδόσφαιρο παραμένει παγκοσμίως δημοφιλές, με σημαντική αύξηση της ζήτησης που οφείλεται σε μεγάλα τουρνουά όπως το UEFA Euro 2024 και το Copa América, μαζί με την άνοδο του Saudi Pro League.
Το Euro 2024 παρουσιάζει σταθερά υψηλότερη παγκόσμια ζήτηση σε σύγκριση με το Copa América, με αιχμές της ζήτησης κατά τη διάρκεια σημαντικών γεγονότων, όπως τα προκριματικά και οι εναρκτήριες αναμετρήσεις. Δεν υπάρχει μια ενιαία προσέγγιση για τα μέσα ψυχαγωγίας, γι’ αυτό και η ισχυρή κατανόηση της ζήτησης ανά χώρα είναι απαραίτητη για την προσαρμογή συγκεκριμένων στρατηγικών. Η γνώση των κορυφαίων ευρωπαϊκών αγορών που εκφράζουν ζήτηση για το Euro 2024 είναι αναπόσπαστο στοιχείο για τη διαρκή επιτυχία σε μια ποικιλία προσπαθειών.
Ως διοργανώτρια χώρα, η Γερμανία παρουσιάζει φυσικά μεγάλο ενδιαφέρον για το τουρνουά. Τα σημαντικά επίπεδα ζήτησης στο Ηνωμένο Βασίλειο υπογραμμίζουν την τεράστια δημοτικότητα του ποδοσφαίρου, ιδίως με τη συμμετοχή της Αγγλίας έως τον τελικό. Η Ελβετία και η Αυστρία έφτασαν επίσης στις κορυφαίες θέσεις, χάρη στις εντυπωσιακές επιδόσεις τους ως αουτσάιντερ και την υπερπροσπάθειά τους στο τουρνουά. Άλλες χώρες όπως η Ολλανδία, το Βέλγιο, η Πολωνία, η Γαλλία, η Ισπανία και η Πορτογαλία δείχνουν επίσης σημαντικά, αλλά και αναμενόμενα, επίπεδα ενδιαφέροντος.
Ενώ το Copa América είναι πιο δημοφιλές στη Λατινική Αμερική και στις περιοχές UCAN. Η κατανόηση αυτών των περιφερειακών προτιμήσεων είναι ζωτικής σημασίας για στοχευμένες στρατηγικές μάρκετινγκ και περιεχομένου.
Ενώ η Βενεζουέλα, η Κολομβία και η Αργεντινή προηγούνται για το Copa América. Η προσαρμογή του περιεχομένου σε αυτές τις αγορές ενισχύει τη δέσμευση των θεατών.
Στρατηγικές ευκαιρίες: Τα μεγάλα αθλητικά γεγονότα παρουσιάζουν προσοδοφόρες ευκαιρίες για τους τηλεοπτικούς φορείς και τους φορείς ροής να προσελκύσουν μεγάλο κοινό και να εξασφαλίσουν διαφημιστικά έσοδα.
Ο ανταγωνισμός για τα δικαιώματα μετάδοσης υπογραμμίζει τον κρίσιμο ρόλο αυτών των τουρνουά στο οικονομικό οικοσύστημα των αθλητικών μέσων ενημέρωσης, όπου τα ζωντανά αθλήματα παραμένουν βασικός μοχλός για τη συμμετοχή των θεατών και τα διαφημιστικά δολάρια.
Μεγάλα αθλητικά γεγονότα όπως το Euro 2024 αποτελούν μια χρυσή ευκαιρία για τους εθνικής εμβέλειας τηλεοπτικούς φορείς και τους φορείς ροής σε βασικές περιοχές όπως η Ευρώπη, η Λατινική Αμερική και τη Μέση Ανατολή. Αυτές οι εκδηλώσεις παρέχουν μια πλατφόρμα για τη δημιουργία παρεμφερούς περιεχομένου – όπως αναλύσεις πριν από τον αγώνα, συνεντεύξεις παικτών και χαρακτηριστικά πίσω από τα παρασκήνια – που ανταποκρίνονται στα ενδιαφέροντα και τις προτιμήσεις του τοπικού κοινού. Το ελκυστικό περιεχόμενο όχι μόνο βελτιώνει την εμπειρία θέασης, αλλά και προάγει μια βαθύτερη σύνδεση μεταξύ των φιλάθλων και του αθλήματος. Η συγγένεια με το εμπορικό σήμα είναι ζωτικής σημασίας για τη μακροζωία.
Επιπλέον, το αυξημένο ενδιαφέρον για το ποδόσφαιρο ανοίγει πόρτες για την εξασφάλιση δικαιωμάτων ζωντανής προσφοράς για μελλοντικές διαπραγματεύσεις για τα τηλεοπτικά δικαιώματα των αγώνων. Οι εθνικής εμβέλειας τηλεοπτικοί φορείς και οι υπηρεσίες streaming που επενδύουν στην ολοκληρωμένη κάλυψη του Euro 2024 μπορούν να δημιουργήσουν ισχυρά θεμέλια για να διαπραγματευτούν τα δικαιώματα μετάδοσης άλλων τουρνουά κύρους στο μέλλον.
Αυτή η στρατηγική κίνηση όχι μόνο αυξάνει την τηλεθέαση αλλά και τοποθετεί τους εν λόγω τηλεοπτικούς φορείς ως βασικούς παίκτες στην παγκόσμια αρένα των αθλητικών μεταδόσεων. Όπως όλοι γνωρίζουμε, ο αθλητισμός είναι ένα από τα τελευταία απομεινάρια της μονοκαλλιέργειας.
Η παγκόσμια απήχηση του ποδοσφαίρου είναι φαινομενικά αδιαπέραστη από την οδυνηρή συρρίκνωση που υφίσταται σήμερα η βιομηχανία των μέσων ψυχαγωγίας. Αυτό παρουσιάζει μοναδικές ευκαιρίες για τους τηλεοπτικούς σταθμούς να δημιουργήσουν ολόκληρα οικοσυστήματα γύρω από αυτό. Σε παγκόσμιο επίπεδο, η απήχηση είναι αναμφισβήτητη. Σε τοπικό επίπεδο, οι αγορές-κλειδιά μπορούν να αξιοποιήσουν γεγονότα όπως αυτό για να εδραιώσουν την ανερχόμενη θέση του στην παγκόσμια ιεραρχία της ψυχαγωγίας.