2026/06/28 at 8:42 ΜΜ 28/06/2026 newsroom
Οριστικό τέλος στη συνεργασία του Στέφανου Κασσελάκη με τη Θεοδώρα Τζάκρη, με τις δύο πλευρές να δίνουν διαφορετικές εκδοχές για το πώς οδηγήθηκαν στη ρήξη.
Ο πρόεδρος των Δημοκρατών υποστηρίζει ότι ζήτησε από την αντιπρόεδρο του κόμματος να παραιτηθεί, ενώ η ίδια επιμένει πως η απόφαση αποχώρησης ήταν δική της, εξαιτίας της πολιτικής κατεύθυνσης που έχει επιλέξει το κόμμα.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο κ. Κασσελάκης είχε ζητήσει εδώ και ημέρες από την κ. Τζάκρη να αποχωρήσει από τη θέση της αντιπροέδρου. Η βουλευτής δεν είχε αποδεχθεί το αίτημα, μέχρι το απόγευμα της Κυριακής, όταν ανακοίνωσε την παραίτησή της. Λίγο αργότερα ακολούθησε η δημόσια τοποθέτηση του προέδρου των Δημοκρατών.
Στην ανακοίνωσή του, ο Στέφανος Κασσελάκης σηματοδότησε τη νέα πολιτική κατεύθυνση του κόμματος, υπογραμμίζοντας ότι οι Δημοκράτες τοποθετούνται πλέον στο «φιλελεύθερο κέντρο της εφαρμοσμένης πολιτικής», με βασικές αξίες την αλληλεγγύη, την ισότητα και τον ανθρωπισμό.
Παράλληλα, άφησε αιχμές για την πρώην αντιπρόεδρο, σημειώνοντας ότι στη νέα πορεία του κόμματος «δεν χωρούν προσωπικές φιλοδοξίες ή αναχρονιστικές αντιλήψεις πολιτικής επιβίωσης», ενώ τόνισε πως οι Δημοκράτες δεν είναι «επαγγελματίες πολιτικοί», αλλά ενεργοί πολίτες που επιδιώκουν την ανανέωση του πολιτικού συστήματος.
Σε ανακοίνωσή του, το γραφείο Τύπου των Δημοκρατών ευχήθηκε «καλό δρόμο» στη Θεοδώρα Τζάκρη, απορρίπτοντας την κριτική της για την πολιτική φυσιογνωμία του κόμματος και κάνοντας λόγο για «αριστερόμετρα». Το κόμμα υποστήριξε ότι παραμένει πιστό στις ιδρυτικές του αρχές και επισήμανε πως η πορεία του δεν εξαρτάται από αποχωρήσεις στελεχών, αλλά από τη συλλογική βούληση των μελών του.
Από την πλευρά της, η Θεοδώρα Τζάκρη εξήγησε ότι αποχωρεί επειδή δεν μπορεί να συμπορευτεί με μια πολιτική πορεία που, όπως υποστηρίζει, σηματοδοτεί «προφανή δεξιά απόκλιση». Υποστήριξε ότι το εγχείρημα που ξεκίνησε με τον Στέφανο Κασσελάκη είχε διαφορετικό προσανατολισμό και εξέφρασε την αντίθεσή της στις πρόσφατες πολιτικές επιλογές του προέδρου, αφήνοντας αιχμές για το άνοιγμα διαλόγου με πρόσωπα της κυβέρνησης.
«Σε όλα υπάρχει ένα όριο», ανέφερε χαρακτηριστικά, τονίζοντας ότι παραμένει πιστή στη σοσιαλιστική και αντιδεξιά πολιτική της ταυτότητα. Παράλληλα, ξεκαθάρισε πως θα συνεχίσει να υπηρετεί τους πολίτες της Πέλλας, χωρίς ωστόσο να αποκαλύπτει τα επόμενα πολιτικά της βήματα, παρά τις φήμες που τη θέλουν να βρίσκεται κοντά στο ΠΑΣΟΚ.
