Τι βγήκε από τη συνεδρίαση της Κυβερνητικής Επιτροπής για την Οδική Ασφάλεια
Στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 27 Ιουλίου 2021, η δεύτερη συνεδρίαση της Κυβερνητικής Επιτροπής για την Οδική Ασφάλεια, η οποία αποτελεί ανώτατο διοικητικό όργανο σχεδιασμού,….


