Θεοφύλακτος ΑΕ: Η καινοτομία και η προσαρμοστικότητα φέρνει την ανατροπή από τα συνηθισμένα και οδηγεί σε ανάπτυξη

2023/03/02 at 2:31 ΜΜ 02/03/2023 newsroomΗ Σ.Δ. Θεοφύλακτος Α.Ε. με τρεις δεκαετίες λειτουργίας και ανάπτυξης αποτελεί τον market leader στην ελληνική αγορά του ημερολογίου, με περισσότερους από 2.500 εταιρικούς πελάτες και 1.500 σημεία διανομής & πώλησης σε ολόκληρη τη χώρα.

Σε συνεργασία με τον μεγαλύτερο ιταλικό οίκο Castelli Italy με ειδίκευση στις εκδόσεις ημερολογίων κατάφερε να μετατρέψει ένα απαραίτητο καθημερινό εργαλείο σε αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας κάθε επαγγελματία.

Για την επίτευξη αυτού του στόχου η Theofylaktos δημιούργησε στρατηγικές συνεργασίες με καταξιωμένα brands όπως Mont Blanc, Hugo Boss, Cerutti κ.α. και επιμελείται την διάθεση της πληρέστερης συλλογής επώνυμων εταιρικών δώρων στην Ελληνική αγορά.

Δίνοντας την απαραίτητη προσοχή στην ποιότητα, τη βιβλιοδεσία και την αντοχή στο χρόνο, αφού το ημερολόγιο χρησιμοποιείται καθημερινά για τουλάχιστον ένα έτος, δημιούργησε μια τεράστια συλλογή με πολυτελή προϊόντα, ανθεκτικά, σε προσιτή τιμή διατηρώντας την αισθητική προσέγγιση σε υψηλά επίπεδα.

Η προσαρμοστικότητα, η δημιουργική σκέψη και ο σεβασμός προς το περιβάλλον αποτυπώνονται στα προϊόντα που διαθέτει στην αγορά, και προέρχονται συχνά από οικολογικά ή ανακυκλωμένα υλικά.

Ο τομέας των οικολογικών προϊόντων και της οικολογίας ευρύτερα, είναι κάτι στο οποίο η επιχείρηση αλλά και ο επικεφαλής της Ιωάννης Θεοφύλακτος μαζί με τον αδερφό του Δημήτρη, αποδίδουν ιδιαίτερη σημασία το τελευταίο διάστημα.

Στην δύσκολη περίοδο της οικονομικής κρίσης και εν συνεχεία της πανδημίας πήγε «κόντρα στο ρεύμα» επιλέγοντας μια πορεία ανάπτυξης και εξωστρέφειας.

Συνδυάζοντας εμπειρία, γνώσεις και καινοτομία προχώρησε σε επενδύσεις δημιουργώντας νέες θέσεις εργασίας, με μια μέθοδο οργάνωσης και εκτέλεσης βασισμένη όχι σε περιστασιακές ενέργειες αλλά σε μια μακροχρόνια στρατηγική ανάπτυξης.

H επιχειρηματική αυτή στρατηγική επηρέασε όλη τη δομή λειτουργίας της επιχείρησης:

τα τμήματα σχεδιασμού, την παραγωγή, τις πωλήσεις, τα logistics, το μάρκετινγκ αλλά και την ανάπτυξη σχέσεων εμπιστοσύνης με πελάτες και συνεργάτες.

Σήμερα αποτελεί την ταχύτερα αναπτυσσόμενη εταιρία στην αγορά του εταιρικού δώρου.

Το ημερολόγιο είναι ένα πολύτιμο εργαλείο εργασίας το οποίο χρησιμοποιείται καθημερινά.

Εξετάζοντας το εταιρικό ημερολόγιο ως μέσο εταιρικής επικοινωνίας, ο παραλήπτης θα βλέπει το λογότυπο της εταιρίας – αποστολέα τουλάχιστον για 365 ημέρες.

 

 

Η Theofylaktos ΑΕ δημιουργεί προσωποποιημένα προϊόντα και ολοκληρωμένες διαφημιστικές καμπάνιες με ειδίκευση στα προωθητικά και εταιρικά δώρα παντός τύπου. Μέχρι σήμερα εξυπηρετεί περισσότερες από 2.500 εταιρείες ετησίως σε Ελλάδα και Κύπρο, καθώς και περισσότερα από 1.000 σημεία λιανικής πώλησης.

Τα δύο αδέλφια, Ιωάννης και Δημήτρης Θεοφύλακτος, μέσα στις δυσκολίες της περιόδου διέκριναν την ευκαιρία για ανάπτυξη γύρω από το εταιρικό δώρο και πέραν του ημερολογίου.

Σε μία περίοδο που ο φόβος και η ανασφάλεια ήταν για αρκετό καιρό τα επικρατέστερα συναισθήματα, ένα καλό δώρο αποτελεί πάντα θετικό καταλύτη συναισθημάτων, οικειότητας και εμπιστοσύνης.

Σε πρόσφατη συνέντευξή του ο Ιωάννης Θεοφύλακτος είχε εξομολογηθεί χαρακτηριστικά, ότι «είναι όμορφο να έχεις έναν σπόρο στα χέρια σου, να τον ρίχνεις στο έδαφος και να τον βλέπεις να εξελίσσεται σε ένα όμορφο και υγιές φυτό».

«Οι άνθρωποι ποτέ δεν ξεχνούν το συναίσθημα που καλλιεργείται μέσα από τη σωστή και εγκάρδια επικοινωνία και επαφή.

Αναμφισβήτητα, ένα χρήσιμο και ποιοτικό επιχειρηματικό δώρο αποτελεί έναν από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για τη δημιουργία, ανάπτυξη και θεμελίωση επιχειρηματικών, αλλά κυρίως, ανθρώπινων σχέσεων».

Εκφράζοντας τον ρομαντισμό που μπορεί να κρύβει η κάθε μορφής επιχειρηματική δραστηριότητα, είχε παρομοιάσει τον εκάστοτε επιχειρηματία ως τον μαέστρο μίας ορχήστρας που έχει τη δύναμη και την ικανότητα να συντονίζει πολλούς διαφορετικούς ήχους, δημιουργώντας τελικά ένα ενιαίο μουσικό σύνολο:

«Κάθε εταιρεία μοιάζει με μία ορχήστρα. Το μοντέλο δημιουργίας και οργάνωσης της στρατηγικής και των λειτουργιών της είναι σχεδόν το ίδιο για κάθε επιχείρηση. Ωστόσο, κάθε εταιρεία που ασκεί ένα διαφορετικό αντικείμενο δραστηριότητας, παράγει έναν διαφορετικό ήχο»

Συνεχίζοντας σχετικά με την αξία του Εταιρικού Δώρου αναφέρει: «Αξιοποιήσαμε την εμπειρία 30 ετών στην αγορά του ημερολογίου και εισήγαμε μία νέα οπτική για το εταιρικό δώρο. Το εταιρικό δώρο συμβάλλει καταλυτικά στην εικόνα μιας εταιρίας και μπορεί να αποτελέσει τον πιο κομβικό τομέα μίας καμπάνιας προώθησης μευψηλούς δείκτες αποτελεσματικότητας.

 

 

“Οι άνθρωποι ποτέ δεν ξεχνούν το πώς κάποιος τους έκανε να αισθανθούν”. Κάθε δώρο, όπως και πολλά άλλα πράγματα στη ζωή µας, έχει τη δική του μοναδική συναισθηματική αξία.

Συνεπώς ένα καλό δώρο μπορεί να αποφέρει μακροπρόθεσμα οφέλη για μία εταιρεία όπως: ενδυνάμωση της εταιρικής εικόνας, διατήρηση και ενίσχυση υφισταμένων επαφών και καλλιέργεια σχέσεων εμπιστοσύνης µε νέους πελάτες.

Κυρίαρχο συστατικό που ο ίδιος εκπέμπει εκτός των άλλων και φροντίζει να μεταδίδει και στους συνεργάτες του, είναι η ξεχωριστή ομορφιά που παρουσιάζει η δημιουργία νέων πραγμάτων και η εξέλιξη καθώς αμφότερα προσδίδουν ενδιαφέρον τόσο στην καθημερινότητα όσο και σε μακροπρόθεσμο χρονικό ορίζοντα.

H διαρκής αναζήτηση αποτελεί ένα από τα βασικότερα χαρακτηριστικά του επιχειρείν, και οδηγεί σε νέα πράγματα, καινούργια γεγονότα και καταστάσεις και σε καινοτομία, στην πραγματικότητα δεν επιτρέπει καμία σκέψη ή ενδεχόμενο στασιμότητας, καθώς τα πάντα βρίσκονται σε αέναη κίνηση.

Συνοψίζοντας η Θεοφύλακτος ΑΕ κατάφερε να εξελίξει το εταιρικό δώρο από μία αποσπασματική κίνηση προβολής σε ουσιαστικό μέσο προώθησης μιας ολοκληρωμένης καμπάνιας.

Η εταιρία είναι σε θέση να παρέχει αμιγώς προσωποποιημένες προτάσεις με τελικό στόχο την ουσιαστική εξέλιξη των επιχειρηματικών σχέσεων μεταξύ εταιριών, πάντα σε ισορροπία με το μοναδικό προφίλ κάθε εταιρείας, τον σκοπό, το κοινό των παραληπτών του δώρου και την περίσταση που χαρακτηρίζει την εκάστοτε καμπάνια.

Η έδρα και κεντρική αποθήκη της εταιρίας βρίσκεται στην Αθήνα, ενώ διατηρείται υποκατάστημα στη Θεσσαλονίκη για την αμεσότερη εξυπηρέτηση των συνεργατών στη Συμπρωτεύουσα αλλά και στην Κεντρική και Βόρεια Ελλάδα.