2026/06/25 at 12:22 ΜΜ 25/06/2026 newsroom
Η συνεργασία με τον Alpha, τα δελτία ειδήσεων και η απόφαση να αποχωρήσει από τον σταθμό μετά από 18 χρόνια
Η Έφη Αλεβίζου μίλησε σήμερα (25.6) την εκπομπή «Νωρίς Νωρίς» για την απόφασή της να αποχωρήσει από τον Alpha μετά από 18 χρόνια συνεργασίας. Η παρουσιάστρια αναφέρθηκε στα πρώτα της βήματα στο δελτίο ειδήσεων του τηλεοπτικού σταθμού, αλλά και την απόφασή της, το 2022, να αποχωρήσει από τον τηλεοπτικό σταθμό και να αλλάξει την επαγγελματική της πορεία.
«Το πρώτο μου δελτίο το είπα το 2004. Ήμουν σε μία εταιρεία που κάναμε παραγωγή σε περιοδικά και κάποια στιγμή λέω “εντάξει, εδώ τα έχω κάνει όλα, να πάω κάπου αλλού”. Και έστειλα τρία βιογραφικά, στο Mega, στον ΑΝΤ1 και στον Alpha. Τότε είχε πάει πριν λίγο καιρό στον Alpha ο Χατζηνικολάου, οπότε, μου άρεσε και τον παρακολουθούσα. Με πήραν τηλέφωνο από το Mega για να κάνω ένα δοκιμαστικό για τηλεπαιχνίδι, είπα ίσως όχι καλύτερα. Και με πήραν και από τον Alpha, από τον ΑΝΤ1 δεν με πήραν ποτέ», είπε η Έφη Αλεβίζου, περιγράφοντας το πώς της ανακοινώθηκε ότι θα αναλάβει το απογευματινό δελτίο του τηλεοπτικού σταθμού.
«Με ζήτησαν κατευθείαν για δελτίο, έκανα ένα δοκιμαστικό, με είδε ο κύριος Χατζηνικολάου, του άρεσε, κάναμε ένα interview και ξεκινήσαμε. Μάλιστα, την πρώτη μέρα που έκανα δελτίο δεν το περίμενα. Στη μεσημεριανή σύσκεψη με κοίταξε ο Νίκος Χατζηνικολάου και μου λέει “σήκω, σε λίγο θα πεις το απογευματινό δελτίο”. Πρόλαβα ίσα να πάρω τηλέφωνο τη μαμά μου να της πω να με δει. Δεν πρόλαβα να αγχωθώ. Θεωρώ ότι ήταν πολύ καλό και επίσης από την αρχή με έβαλε στα βαθιά, σε όλες τα έκτακτα, σε ό,τι οτιδήποτε, δεν έλεγε “δεν θα το πει η Έφη, θα βάλουμε κάποιον πιο έμπειρο”. Οπότε ψήθηκα σε αυτό. Ήμουν 27 χρονών, ήταν τυχερό αυτό».
Η Έφη Αλεβίζου για την απόφασή της να αποχωρήσει από τον Alpha
«Έμεινα μέχρι το 2022, 18 χρόνια. Έγιναν κάποια πράγματα και είπα “τώρα ήρθε η ώρα να φύγω”. Λίγες μέρες αφότου έφυγα, προέκυψε μια επαγγελματική πρόταση στον Βασίλη, στον άντρα μου, για τη Θεσσαλονίκη, και έτσι όπως ήμουνα που είχα ήδη φύγει από τον Alpha και ήμουν ψυχολογικά όπως ήμουν, αποφάσισα να φύγουμε. Έγιναν κάποια πράγματα και είπα “φεύγω”, δεν ήταν όλα καλά. Και μόλις ήρθε η πρόταση αυτή, του είπα “πάμε, δεν έχουμε να χάσουμε κάτι”» συμπλήρωσε η Έφη Αλεβίζου, η οποία πλέον μένει μόνιμα στη Θεσσαλονίκη, όπου και δραστηριοποιείται επαγγελματικά, δίχως να έχει εγκαταλείψει τη δημοσιογραφία.
athensvoice.gr
